Składam rezygnację z funkcji Przewodniczącego Partii „Samoobrona”

2012-09-09 21:44

Informuję Państwa, że z dniem 4.09.2012 składam rezygnację z funkcji Przewodniczącego Partii „Samoobrona” , jednocześnie rezygnuję z członkostwa  w Partii „Samoobrona”.

Obca jest mi działalność jaką prowadzi wobec mojej osoby część członków kierownictwa Partii. Zawsze chciałem działać transparętnie i uczciwie, ale mi tego nie umożliwiono. Dalsze rozbijanie struktur Partii przez niektóre osoby niczego dobrego dla niej nie wróży, stąd też wynika moja decyzja.

         Po 20 latach społecznej działalności  pragnę podziękować za współpracę politykom, działaczom, ich rodzinom, oraz sympatykom „Samoobrony”

 

 

Do wiadomości:

- Członkowie prezydium

                                                                                     Z poważaniem:

 

                                                                                    Andrzej Prochoń